Vragen en klachten
Heeft u een vraag of klacht? Via onderstaand formulier kunt u dit aan ons doorgeven. Wanneer dit nodig is zullen wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Klachtenbemiddeling
Het bemiddelen in klachten is een taak van de klachtenbemiddelaar. Zij is onpartijdig en doet haar uiterste best om, in overleg met u, tot een goede oplossing van uw klacht te komen. U kunt uw klacht zowel via het digitale klachtenformulier als telefonisch aan haar voorleggen. Uiteraard kunt u ook een brief sturen. De adressen en telefoonnummers vindt u onderaan deze pagina. U ontvangt binnen vijf werkdagen, nadat uw klacht is ontvangen, een ontvangstbevestiging.
De klachtenbemiddelaar neemt contact met u op en bespreekt met u de mogelijkheden om tot een oplossing voor uw klacht te komen. De klachtenbemiddelaars zijn: mevrouw H. Bruins, mevrouw N. Wekamp-Bokdam en mevrouw M.J. Grootoonk-Blankensteijn.
Klachtenbemiddeling ZGT, Postbus 7600, 7600 SZ Almelo.
De klachtenbemiddelaars zijn bereikbaar via telefoonnummer 088 708 57 83.
Voor de klachtenregeling klikt u hier.
Voor de folder ‘klachtenonderzoekscommissie klikt u hier.